Lördag!

Och hade allt varit som vanligt hade jag varit på jobbet nu! Men nu är det ju som det är, och jag är gode less på att göra ingenting!
Fått kalelse till röntgen igen, på fredag. Hoppas på det bästa givetvis. Tyvärr känns handen lite sisådär, den värker oerhört mkt till och från.... Så vi får se vad som sägs, men håll en tumme iaf!
 
Igår hade jag stallhäng med Kicki! Vi gjorde sällskap ner till klubben och red i paddocken. Apan var snäll och fin, men blev väldigt stark och på när hon fick galoppera över en bom. Kicki red Cazphian, och han skötte sig bra.
Hemma i stallet sen matade vi hästarna och sen mockade vi storhagen. Eller, Kicki mockade och jag tittade på och brände gräs.
Rolig form av hagmockning!
 
Kicki är ju min hopptränare, men också min mentor. Av henne får man alltid bra feedback(även om hon oftast är brutalt ärlig) och tips och råd. man bör lyssna på det hon säger, för hon har oftast rätt! Av henne har jag fått mycket hjälp med mitt kossfärgade lilla sto!
Jag tror jag har sagt det förut, men jag har TUR som har så mycket bra hästmänniskopr runt mig!
 
Snart ska jag åka iväg till stallet och kika på lite hoppträning. Jane kommer ju i helgen, och jag har för avsikt att rida ett pass imorgon. kanske inte blir, får se vad handen tycker. men mitt mål är att genomföra ett pass!
Idag sköter Elin Apan, men jag tror jag ska åka dit och göra lite stallfix...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0