Startar upp...

...med en ny vecka idag! Måndag, och idag går jag tillbaka till jobbet! 
Var och tog bort gips nr 2 i torsdags, samt fick svar på MRT:n jag gjorde förra måndagen. Sprickan i båtbenet har läkt över förväntan, så den var inte stor, och satt på RÄTT ställe. Därför åkte gipset av! Tyvärr slutar vi inte där, Magnetröntgen visar även på ligamentskador + att jag faktiskt har rätt ont fortfarande. Så nu ska handen börja användas, till smäörtgräns, och så får vi se hur det blir. Har en stödskena på nu, och på fredag ska jag på återbesök och träffa en handkirurg. Ev är det så att handen måste opereras, men det håller vi en tumme att jag slipper va???
 
Där var den ren iaf...
 
Handen ska ju igång och användas nu, så i helgen har jag RIDIT! 2 jättebra, roliga, härliga ridpass på min fina älskade Apache. Lör sällskapade vi med Elina och Kostas. Bränslanbanan och skuttade lite, hoppade bank och vattengrav, klättrade och galopperade uppför skjutbanebacken. Härligt väder var det, och ridturen var också jättehärlig!
Igår när det var söndag så red jag upp till klubben och red ett kortare pass i stora paddocken. Vi har inte ridit där sen i höstas, och då kunde hon inte uppföra sig riktigt.. Igår var hon jättefin, rullade bara på, drog ingenstans utan var med mig hela tiden! Jätteroligt! 
Det var ganska varmt ute, därav blev inte passet så långt. Dessutom är jag ju såklart jättesvag i höger hand, så jag får inte igenom allt jag vill samt att jag inte orkar hålla så länge. Men hon var jättefin ändå!
 
Elin rider hästan idag, och imorron är det dressyrträning! 
Min fina! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0