Tisdag morgon!

Jag har varit och släppt ut hästarna på morron. Fick göra det själv då Elin inte hade tid att hjälpa mig idag. Hade dessutom tidspress eftersom jag hade en buss att passa... Vanligtvis den här tiden på året kör jag ju moped och kan komma och gå som jag vill, men kan ju inte det pga handen...
Iallafall, det blev lite "snabba ryck". Det som tog/tar mest tid just nu är att ge hästarna mat inne + i hagen samt fylla vatten. Jag får inte in handen + hinken genom foderluckan i boxarna, så måste öppna alla och gå in. Och både hösäckar och vattenkanna måste jag bära en och en. Men c:a 40 minuter tog det allt som allt. Smidigt, eller hur?
 
Ikväll är det dressyrträning, men vet inte om jag kan rida... Är liiiite försiktig efter Söndagen. Vill inte behöva ha handen på det här viset längre än nödvändigt, så funderar på om jag ska låna ut Hästan till någon ridsugen som vill rida henne på dagens träning...
 
Min Bästis! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0